8 Ekim 2010 Cuma | By: Boncuk

resmi abimde kalan mercimek çorbası kaydı :))

yok yok olmuyor
ben günlük filan tutamıyorum
sizinle hergünümü sabahtan akşama kadar paylaşayım dedim ammaaaa
olmuyooooor

artık gün içinden seçtiklerimi sizlerle paylaşacağım :)


şimdi iki gün önceki mercimek çorbam :

şimdi önceki gün annem beni pijama kalıplarımdan ayırıp mutfağa soktu
ve mercimek çorbasını bana yaptırdı
sevdim haa
zaten favori çorbam diyebilirim eskiden beri
gerçi hangi çorba veya yemek benim favorim değildir ki :D
çorbayı pişmesi için son halinde ocakta bırakmadan evvel
ben adetimi yerine getirdim
ve içine salata sosundan tutun elime geçen her tür baharatı doldurdum
annem mercimek çorbasının aslının zaten baharatlı oldugunu söyledi :D
ama biz yani annem :D genelde sade yapar
şimdi ben de tarif kitabından değil de aklımdan karıştırdıgım için baharatları benim tarifim sayılır
değil mi ama ?
ne dediniz ?
evet ben de öyle diyorum zaten boncuğun mercimek çorbası ...

bu kayda spagetti üstü mantar sotemi de yazacaktım ama uykum geldi
hadi ben uyumaya gidiyorum yani uyumak için döneceğm aslında sadece
çünki zaten yatıyorummmm

hadi herkese iyi günler bana da tatlı rüyalar :D

0 yorum: